onsdag, juni 03, 2009

Totalt meningslöst

Vad heter du:
Dennis heter jag, hejhej
Var bor du:
Norrping
Hur gammal e du:
Jag är ung, inte gammal
Brukar du läsa horoskop:
Nix
Har du körkort:
Nope
Favoritdjur:
Sköldpadda
Vad gör dig alltid glad:
Sommaren & Seinfeld
Antal kuddar i sängen:
2
Äger du ett busskort:
Nej
Är du Lat?
Jodu
Tränar du & Hur ofta:
Icke
Vad åt du till frukost:
Två skivor skogaholmslimpa
Favorit blomma:

Har du haft sex idag:
Nej
Nästa mål i ditt liv:
Plocka upp studierna igen där dom ligger och skräpar
Hur svarar du i mobilen:
Beror på vem som ringer
Favorit godis:
Tutti Frutti
Antal timmar sömn i natt:
Många, jag sover bort min krasslighet
Sov du Ensam:
Jo
Favorit glass:
Vanilj/Polka
Din hobby:
Lyssna på groteskt mycket musik & sända radio
Vad är det för veckodag:
Eh va? Nu är det onsdag
Vad åt du senast:
Halstabletter
Vem ringde dig senast:
Tobias
Vem fick du sms av senast:
Polarn P
Vad stod det i senaste smset du fick:
Vad heter Winnerbäcks samlingsskiva?
Favorit program på tv:
Seinfeld
Favorit film:
Before sunrise
Är du allergisk mot något:
Nötter är det värsta
Vilka hårfärger har du haft:
Mörkbrunt
Vad såg du senast på TV:
Jay Leno
Vad läser du för bok just nu:
Flickan som lekte med elden
Skostorlek:
Hm..42?
Hårfärg:
Tja, säg det!
Är du kär i någon:
Kanske det
Vad gör du om ett år:
Återupptar studierna
Vem litar du på mest:
La familja
Vilken parfym använder du:
Parfym?
Va ska du göra imoron kväll:
Jag har inga planer
Vilka skor använder du:
Sneakers
Brukar du komma i tid:
Nja va?
Hur lång är du:
178,5
Kan du laga mat:
Kan och kan, jag är bra på att värma
Vad jobbar du med/pluggar du:
Personlig assistent, pluggar till medieproducent
Vad har du på dig just nu:
Shorts
Har du någon fobi:
Nej!
Hade du en bra kväll igår:
Visst
Vilket är ditt senaste inköp:
Två ramar från Gallerix, halstabletter och mjölk
Din favoritdryck på morgonen:
Kaffe
Var fick du dina senaste pengar ifrån:
Lön
Har du sovit i din egen säng inatt:
Ja
Vad hade du sönder senast:
Min väldigt fina fönsterlampa, snyft
Senaste alkoholintag:
I lördax
Vem pratade du med senast:
Robban som bor i gangsterlandet lambohov
Varm favoritdricka:
Kaffe, varm choklad
Favoritdricka när du är riktigt törstig:
Cola eller vatten
Alkoholhaltig favoritdricka:
Starobrno har blivit en favorit
Saknar du någon just nu:
Kanske det
Vad ska man göra för att få dig irriterad:
Bete sig som en bromskloss på stan
Snyggast just nu:
Sommarnätterna
Katter är:
katter och hundar är hundar
Har du stadigt sällskap:
Nope
Vill du ha barn:
Kanske om ett bra tag
Vad ska dem heta :
Seven Costanza?
Är du sugen på något nu:
Mest på att bli helt frisk
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag:
Ca två
Använder du hudkräm:

Micro-pop eller poppa själv:
Micropop, poppa i gryta är ju livsfarligt!
Har du pengar på mobilen:
Nej jag har pengarna på banken
Vad ska man göra i en dusch:
Duscha?
Hångel:
Gärna
Längsta förhållande:
5 månader...
Vad ska du göra idag:
Borde nog röja upp i lägenheten lite
Vem tror du kommer bli nästa människa du möter:
Oj ingen aning, tomten kanske!
Tror du på kärleken:
Jo det gör jag väl..
Om du fick ändra något i ditt liv vad skulle det vara:
Bättre bostad, bättre jobb & högre lön
Mår du bra just nu:
Fysiskt har jag en ond hals men annars mår jag prima
Vem vill du tacka:
Inte den som kom på alla dom här 11 miljoner frågorna i alla fall
Vad tror du på:
Sommaren
Vad är klockan:
01:15

Inga kommentarer: