torsdag, oktober 01, 2009

Flyttdagen

En lång dag är snart över. Jag hade glömt hur j*vla jobbigt det är att flytta. Att jag vaknade av pissregn var väl ingen högoddsare men när väl flyttlasset var inbösat i nya lägenheten och vi gick för att få en bit mat sken skolen som aldrig förr. Jag tar det som ett omen.

Men, det är ju klart värt det när jag nu sitter i min nya fantastiska lägenhet. Det här är nog det bästa jag har gjort - i alla fall det här året. Hur jag ska möblera vardagsrummet grubblar jag nu på. Antingen blir det så eller så eller så. Jag har svårt att fatta ett beslut men det blir nog bra.

Denna långa dag avslutas nu med att jag GÅR UT I MITT KÖK, gör några mackor med oboj, sätter mig framför teven och har lite skoj - med finalen av Seinfeld.

Slutligen, helt off topic - varje gång jag hör fåntratten basshunters töntiga reklam på spotify får jag lust att skrika, väldigt högt. Ungefär DINFÖRDÖMDAHUGGORMSAVFÖDA.

Eller förresten, det är nog över de som frivilligt lyssnar på hans så kallade musik eller ännu värre köper den. Huga.

Inga kommentarer: