onsdag, oktober 14, 2009

Ligger Albanien i Afrika?

Höst här ute på vischjan. Bredbandet går långsamt och datorn är från 1874 vilket gör att man inte kan göra allt samtidigt som man är van vid. Att exempelvis explora samtidigt man vill lyssna på musik är inte att rekomendera, skulle man göra något ytterligare kan man gå och koka kaffe under tiden den processen är klar.

Hösten är alltid lite mörkare här ute fast jag gillar den på nåt sätt, så länge den är tillräckligt ljus.

Kvällens kommentar stod min påläste farsgubbe för under den korta tid vi såg Sverige-Albanien.

"Ligger Albanien i Afrika?"

Imorgon kväll ska det tydligen komma LHC-människor hit för att titta på LHC-Brynäs. Jag ska hånskratta jättehögt när Brynäs vinner. Om jag är här..

Nej nu har jag inte tid med er längre och snart har jag bloggat färdigt.

Jag är dålig på vardag men snart är det helg.
Thank god.

Inga kommentarer: